środa, 3 kwietnia 2013

Hidden dreams..

Ukryte marzenia? Może jednak ukryta prawda? Nie zostańmy przy marzeniach. Odkąd sięgam pamięcią miałam 3 życzenia : mieć chomika, psa który będzie ze mną spał w łóżku, na którego nie będę miała uczulenia i chciałam mieć starszego brata. Tak wiem praktycznie nie możliwe jest mieć starszego brata jeśli się nie ma rodzeństwa ;] Ale ja miałam bujną wyobraźnię i przecież mama mogła mi urodzić starszego brata, hah ;p Dziś jest ten gorszy dzień. Iskierka, którą podtrzymuje od dwóch lat, dziś praktycznie zgasła, tylko się tli. Aż mnie coś w lewym boku kuje koło serca.
Nie da się żyć jak się wie, że tam nikt nie czeka abym zadzwoniła, napisała. Naprawdę to jest fatalne uczucie. Nikt nie ma zamiaru na mnie czekać, niestety.
Dobra schodzę z tematu bo nic mi to znów nie da poza płaczem.
Jutro w szkole totalne zajechanie.
I złaże już z kompa chyba powoli, albo posłucham muzyki..

Dobranoc
`Ciurka.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Będzie będzie jak znajdę więcej czasu na napisanie niż 10 min :)

      Usuń
  2. Marzenie o chomiku praktycznie spełnione bo masz Rufuska :3

    OdpowiedzUsuń