czwartek, 12 września 2013

O mamo, znów czwartek !

Mówiąc "znów" mam na myśli to że ostatni post też dodałam we czwartek xd
Tydzień zleciał z górki :)
Któregoś dnia wpadli do mnie zmoczeni Maciek i Maniek, nie było to po mojej myśli, ale bardzo się z tego ucieszyłam :)
Wczoraj mieliśmy dość wycisk z wf - gimnastykę, nienawidzę, nienawidzę. Mam teraz strasznie zakwasy nawet w klatce piersiowej i ciężko mi oddychać głęboko.
Dziś mieliśmy lekcje polskiego po raz pierwszy, nie jest źle, choć jest strasznie XD
Śmiechy moje, Martyny, Hani i Natalii rozwalają system ! Zaciek Melek, Carolina Kiura. Sartyna Mmosna >.< XD
Dodaję tą notke tak troche na szybko bo mam zaraz dodatkowy angielski :)
Jak dobrze że jutro piąteczek ^ ^
A i no jesień się zbliża :p Cieszę się, lubię jesień :)
Gdy pada deszcz na jesień, wiem że nie tylko po policzkach spływają mi łzy, płacze cały świat :)










Bajjju
`Ciurka

1 komentarz: