niedziela, 13 października 2013

Ahhh jesień ♥

Mamy świetną słoneczną jesienną pogodę ♥
Lubię jesień, te kololowe liście na ulicy i drzewach, spadające kasztany oraz widniejące gdzieś czerwone jabłuszka :)
Dawno nie pisałam ponieważ dużooo naukiiiii mam. Jak nie jakieś głupie zadania to miliony kartkówek >.<
Tak wiem nikt nie powiedział że będzie łatwo, ale nie żałuje ani jednej chwili spędzonej w tej szkole :)
W zeszły weekend byłam na wycieczce integracyjnej - było świetnie ! :D
Myślę że dodam pare zdjęć choć u mnie zawsze ze zdjęciami krucho ;p
Wolontariat rozkręca się w dobrym kierunku, dużo nowych pomocników.
W szkole w zeszłym tygodniu mieliśmy kocenie oraz uroczyste ślubowanie+akademia na dzień nauczyciela, a jutroo WOLNE :D
Ale niestety tydzień zawalony kartkówkami, sprawdzianami i recytacją na polski ;<
Oceny bardzo spoko ;p Z geografii mam 2! Bardzo mnie to ucieszyło bo ten przedmiot u mnie to tak jak pięta u Achillesa. Z matmy mam dwie 5 <kozak> ;p
Wczoraj byłam z moimi ukochanymi głupkami na polu, stęskniłam się za nimi ♥
Dziś jeszcze nie wiem co do konca będę robić ale na pewno jadę do cioci ją odwiedzić bo miała mały wypadek ale na szczęście wszystko okej :)
No więc szukam zdjęć, pare obrazków i lece dalej słuchać muzyki :)
Na Krupówkach z Lamcią

Jestę supermenę

Zacny pokój 28 ♥

Kici kici ;>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz