piątek, 17 stycznia 2014

ojjjjjjjjjj FERIE ^ ^

Te kilka tygodni były bardzo zabiegane, dużo spraw do załatwiania, szkola i w ogóle...
No ale w końcu upragnione FERIE, które i tak dla mnie będą zapracowane.
Pierwszy tydzień: w starej szkole wolontariusz ^ ^
Drugi tydzień: wolontariusz na Mapecie ^ ^
Taka perspektywa ferii sprawia, że aż chce mi się żyć ^ ^
Zaciągać tego świeżego powietrza aby wypełniło ono całe płuca, tak jak ostatnio na jodze na wf we środę. Te różne pozycje: świerszcza, wielbłąda, kobry.. A szczególnie pozycja martwego ♥
Sobota jak narazie zapowiada się leniwie, chyba dobrze mi zrobi dzień czystego lenistwa ^ ^
Średnia na semestr? 4.31, jestem dumna z siebie ♥
Humor? Ostatnio coraz bardziej blednie. Choć nie widać tego. Dlaczego? Dlatego że, nie mam ochoty czasem po raz sety powtarzać co mi jest bo i tak mi nie pomoże, niestety ^ ^
No cóż tak wyszło, świetna bajka pełna niepowodzeń - Życie..

Jadąc dziś autem, w radiu leciała piosenka, słyszałam ją już kilka razy ale nigdy nie miała takiego brzmienia jak przedtem, miałam wrażenie, że ta piosenka "czyta mi w myślach"..

"Miałaś nie płakać, miałaś być twarda
Co z Tobą jest
Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić
Zapomnieć mnie
Miałaś nie płakać, świat poukładać
Żeby miał sens
Łatwo mówi się - ja wiem"
http://www.youtube.com/watch?v=0AubsTXLXSI

Jak zapowiada się niedziela? Rano wczas pobudka, może nauka jazdy potem do kościoła, a później wybieram się z Karoliną z 1b na zdjęcia ^ ^

Dodam pare obrazków no i pobuszuje po internetach.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz