niedziela, 2 grudnia 2012

Hello December

O kurde. Już jest grudzień. W czwartek już są Mikołajki. Za trzy tygodnie święta. Za 29 dni Sylwester i.. I nowy rok 2013. Ten czas płynie tak szybko, a jednak powoli.
Chce już ferie. Być może nadchodzące ferie zmienią moje życie. Ogólnie wygląda to tak. Mój przyjaciel, prawdopodobnie przyjdzie na ferie do nas do szkoły z jego kolegą. Gdy mi o tym mówił podkreślił że kolega jest wolny i byśmy się świetnie dogadali. Jak osoba która zna mnie stwierdza że z kim się dogadam to na prawdę jakiś cud. I nie patrząc, bardzo czekam na to spotkanie. Może jakoś przed feriami jeszcze się z nim spotkam w kilka osób bo sama bym nie miała odwagi. Bardzo lubię poznawać nowe osoby, a szczególnie płci męskiej ; ) Nie ma niestety zdjęć na facebook ani nic.. Ale nie wygląd się liczy. Jak się dogadamy i wgl będzie fajnie to nie musi być piękny..
Nie mogę spać. Nie wysypiam się od kilku dni. Śni mi się On. Nie widzę jego twarzy, ale śmieje się, mamy te same zainteresowania, jest świetnie fajnie a nagle się budzę  Ehh, jeszcze moja wyobraźnia nie wiadomo co sobie wyobraża bo kolega powiedział że On też nie ma powodzenia  w miłości. Ehh no.. Odpływam w muzyczny lepszy świat..



Czy możliwe jest to, żeby się zakochać w kimś, kogo się nie zna ?

Pozdrowienia
`Ciurka.

1 komentarz: