czwartek, 14 lutego 2013

5 i 6 dzień ferii.

W środę był dzień psychicznego luzu ;)
Dziś byliśmy w kinie na filmie : Piękne Istoty. Super film :)
Musze sobie przeczytać książkę :)
Dziś walentynki a dla mnie to i tak czwartek :)
Od wczoraj zastanawiam się nad swoją egzystencją ^ ^
Nic ciekawego nie wymyśliłam.
"Czasem jesteś tak samotny, że to po prostu ma sens"
Fajny cytat ;]
Mam przypała na piosenkę Tenacious D - Dude ( I Totally Miss You)

"dude i totally miss you,
i really fucking miss you,
im all alone,
all the time,
all the time,

dude i totally miss you,
the things we do together,
where have you gone?

totally miss the honesty,
and special times and honestly,
i totally miss the fucked up things you do"
`Kawałek tekstu ; ) 

Na pewno ta osoba tego nie czyta, ona pewnie zapomniała o moim istnieniu.
Niestety, ja o niej nigdy nie zapomnę.


Moje płuca ♥




Ehh ; ]

Jestem małym dzieckiem i wierze w to.
Naprawdę mam nadzieje że tak kiedyś będzie.
Czytasz ten wpis i uwierz w to tak jak ja :)
friendsforever.



Oj tak.



























Spamik. Idę słychać muzyki i dalej rozmyślać.

Cya.
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz