środa, 20 lutego 2013

9 do 12 dzień ferii xd

Troche zapomniałam o dodawaniu notek upsik :p

17.02
Rodzinna nadziela bo przyjechał wujek z Niemiec i przywiózł drobny podarek w postaci takiego pojemnika na M&Ms xd

18.02
Rano pojechałam do lekarza. Zapalenie oskrzeli. Antybiotyk. Tydzień w domu.
Przedstawione zdarzenia wykluczyły mnie z wolontariatu na feriach :(
Zostałam no lifem na tydzień xd
Nie rozstaje się z komputerem.
Skajpaj z Tyśką :p
LoL ;p

19.02
Nic się nie wydarzyło specjalnego. Skajaj z Tyśką. Gra w LoL'a ;pp

Dziś
Opamiętałam się że właśnie muszę napisać notke ^ ^
Więc piszę ale nie mogę niczego skleić. Mój mózg kompletnie nie pracuje. Dziś z mamą przekomarzałam się jaki jest dzień tygodnia bo się uparłam że wtorek xd
Od godziny 10 gadam z Tyśką na skajajaja xd
 Grałam pare partyjek w LoL'a z Tyśka i kumplem ;pp
No i tyle ide dalej gadać i słuchać muzyki xd


Cya
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz