wtorek, 5 marca 2013

Nieobecność.

Przepraszam za moją nieobecność.
Po prostu nie miałam jakoś weny, ochoty żeby coś pisać.
Przez cały tydzień nic się nie zmieniło poza tym że byłam w szkole bo lekarz powiedział że jestem zdrowa ; ]
Przez cały tydzień zasypiałam na autobus lecz w końcu udawało mi się zawsze na niego zdążyć robiąc wszystko w biegu.
Czyli przeżyłam pierwszy tydzień po feriach jakoś.
Teraz z górki
Przez 3 dni (wczoraj, dziś, jutro) mamy rekolekcje.
Mamy fajnego rekolekcjonistę ale trochę śmiesznego : )
Dobrze mówi, mądrze. Marzyłabym o tym, żeby parę ludzi wzięło sobie to do serca.
Marzenia.
Od jutra mam kilka postanowień. Kolejnych. Jedno udało mi się wypełnić i jestem z siebie dumna :)
A tak ogółem mówiąc w moim życiu nic się aż takiego nie działo żeby tu zaglądnąć.
Pewnie pisałabym same smęty bo mój humor wieczorami graniczył z zerem.
 Może nie jestem teraz zakochana, może nikt mi się nie podoba, ale mam pustkę. Pustkę której nie da się jakoś wypełnić.
Teraz weselej. Wróciła wiosna ! WIOSNA !
To jest jeden z kilku rzeczy dla których głęboko oddycham ! :)
Jestem taka radosna jak widzę słońce rano !
Jak idę w samej bluzie ;p
Achhh i jak ptaki śpiewają o godzinie 7 ta aż na przystanek  chcę mi się iść :)
Wczoraj były u mnie dziewczyny bo robiłyśmy projekt na angielski.
Oraz nakręciłyśmy własny harlem shake ! http://www.youtube.com/watch?v=Sm48GUqhkbg !!
Kupa zabawy hahahahah ;p
Zaspamuje trochę obrazkami i dalej słucham muzyki rozmyślając o życiu.



























Baj
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz