czwartek, 28 marca 2013

Sprzątanie.

Od kilku dni nie robie nic poza sprzątaniem xd
Niestety mam alergie na któryś płyn i ręce do łokcia wraz z dłońmi mam obsypane horstami.
Wczoraj sprzątając mój pokój znalazłam kartke z ala opowiadaniem.
Zapisze sobie je tu i idę dalej sprzątać.
    Gdy powiedział jej "żegnaj" Ona ze łzami w oczach uśmiechnęła się i powiedziała "szczęścia życzę w dalszym życiu, i obyś był zawsze uśmiechnięty". On spojrzał na nią z niedowierzaniem i odszedł.
    Dziś patrzy na Jego życie z boku, minęło już pare lat, On jest już szczęśliwy z inną a Ona ? Zostałam całkiem sama, lecz nie poddała się i każdy dzień wita z szerszym uśmiechem na twarzy, choć co raz bardziej wątpi w to, że marzenia się spełniają.














Pare obrazków z kwejka i innych stronek ;p

Cya ;p
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz