środa, 28 sierpnia 2013

Ojjjj taak ! :)

Juhu! Koniec wakacji niby, ale to nic, nie przejmuje się tym aż starsznie jakoś.
Jedynie nie będę się widzieć codziennie z .. moim chłopakiem :)
Tak nie było mnie tu znów dłuuugi czas, wiem.
Nie umiałam nic napisać bo miałam strasznie mieszane uczucia do wszystkiego.
Wyjechałam na weekend z Martyną i moimi rodzicami do Ogrodzieńca, bardzo mi ten wyjazd pomógł,  wszystkim pomógł ;)
Gdy wróciłam usłyszałam, że musimy się spotkać i pogadać "o nas", już na gg odbyła się rozmowa wstępna, ale gdy w poniedziałek się z Nim zobaczyłam wszystko było już jasne jak słońce :)
Tak, jestem z Maćkiem od 2 dni ;p
Dziś wpada do mnie Maciek, Martyna i Maniek na jakiś film - pewnie horror ;p
Za 4 dni na rozpoczęcie roku wybiorę się do nowej szkoły, fajnie, tylko boje się że się zgubie >.<
Ciekawi mnie nowa klasa :)
A w sobotę jade z Martyną i Karoliną do Silesi ;p
Będzie śmiesznie XD
Dodam pare fotek z wyjazdu, oczywiście super hiper fotograf - LAMA ;pp






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz