środa, 7 sierpnia 2013

Ojojoj

Zaniedbałam sie tu troszkę xd
Wróciłam w niedziele z wolontariatu, było świetnie !
Musze pododawać w końcu te zdjęcia, choleraa xd
W sumie nie zaglądałam tu chyba dlatego że bałam się co mogę tu napisać. Bałam się prawdy o moich uczuciach. Te 12 dni rozłonki z moimi dwoma idiotami dało mi wiele do myślenia. I w sumie mam jeden z tego wniosek. Że On nie jest już tyle wart co przedtem, wole się z Nim tylko powygłupiać. A co do drugiego... hmmmm ;> Mimo że byliśmy od siebie daleko, strasznie się zbliżyliśmy do siebie. Spasowało mi to ; ) Tylko jestem "za młoda". No nic.  Może się coś uda może nie ale i tak kocham ich obydwóch ;p
Od przyjazdu spędzam z nimi każdy dzień :)
Przed chwilą właśnie odprowadzili mnie pod dom, weszłam na ogródek, położyłam się na hamak i zaczęłam marzyć. Tego nikt mi nie może zakazać ^ ^
Mój wymyślony cytat "Czasami po prostu siąść i marzyć, nie myśleć o tym co może się zdarzyć".
Dodam pare obrazków i pokaże się to jutro ;)










Bajuuu
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz