czwartek, 23 maja 2013

Doubts.

I znów się powtórzę..
Kurde, kurde, kurde.
Tak. Pewnie was już denerwuje tym - Ola i Lamo.
Wybaczcie.
Taka jestem.
Mam wątpliwości co do tego wszystkiego.
Na prawdę nie widzę w tym nic dobrego.
Niech to się skończy - wiecie co mam na myśli.
Ciąży to mi to coraz bardziej.....
Dziś na PO był Maniek xd
Siedzieliśmy w ostatniej ławce razem z Olą i Dominikiem ;p
Myślałam że pękne ze śmiechu z nimi tam z tyłu  >.<
Obiecał że kiedyś jeszcze wpadnie - trzymam za słowo ! ;d
Ucze się robić coś z balonów na ten cały piknik rodzinny xd
Umiem kwiatka, miecz, żyrafa/pies, rybka/coś na głowe xd
Chyba styknie xd




 




















Kilka obrazków z neta ;p
"Widząc że trzęsie się zimna, choć zaprzeczała temu, ubrał jej na ramiona swoją kurtkę i powiedział że nie może być chora bo z kim się będzie śmiał, miała dość parszywy humor i chciała odszczekać z tą którą kochasz, lecz uśmiechnęła się tylko, dlatego że ona Go kochała."

Spadam z kompa ;p
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz