sobota, 18 maja 2013

Leje ze śmiechu !

Myślałam już dziś że padne z tego śmiechu, boli mnie brzuch xd
Najpierw akcje w szkole, potem pod kościołem, a potem powrót dopiero w nienormalnej atmosferze ;p
Uwielbiam was, moi kretyni :*

Tomorrow ?
Rano wolontariat - przygotowujemy z Olą zajęcia o detektywie, może być ciekawie - a popołudni w plener jeszcze się zobaczy z kim ;p 
Od kilku dni chodzę jak we śnie, czy to dobrze?
Brown eyes *.*
Oj mózgownica mi wysiada xd
Nie chce mi się spać xd
W sumie jak pisze o dziś to mam na myśli piątek a pisząc jutro mam na myśli dziś  - sobotę xd
Nie cierpię jak jest godzina 00:01 bo nie wiem jaki jest dzień xd
Teraz parę obrazków, kawałek tekstu piosenki i postanowiłam iść spać bo będę nie żywa xD


I love too ;*


Tak zjadłam dziś trzy parówki xd





Twórczość moja i koleżanek, na ławce markerem zmywalnym ;p






































W moim innym świecie możemy gadać do rana
I rozumiesz mnie bezsprzecznie i jemy wspólne śniadania
I należysz do mnie, choć to nie kwestia posiadania
I czujemy się bezpiecznie jakby cały świat był dla nas
~Pezet "W moim świecie"

Bajj xd
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz