poniedziałek, 12 listopada 2012

Bu !

Hm, nie mam bladego pojęcia od czego by tu zacząć.. Więc może zacznę od tego co mnie tu przywiało? Przywiała mnie tu szczerze mówiąc nuda. Nuda i chęć "wygadania się". Mam duże grono znajomych, przyjaciół ale rzadko ktoś ma dla mnie czas. Większość z nich nawet nie spodziewa co mi w duszy gra.
Koniec bo odchodzę  od tematu ;p
Od pewnego czasu posiadam wizje artystyczne związane z pisaniem i pomyślałam że założenie bloga nie będzie taką złą rzeczą. Będę mogła tu zapisywać wszystkie moje przemyślenia dotyczące mojego życia. Jak wskazuje sama nazwa mojego bloga "hidden dreams" ukryte marzenia, będzie tu prawda o moim życiu oraz wymyślone moje historyjki.
Nie zdziwcie się jakby niektóre posty były bez sensu, nie jestem humanistą. Od pierwszej gimnazjum zawsze mam z polskiego 3/4 i udaje mi się nie razy wyciągnąć to 4. Ciekawe co będę miała na semestr w  trzeciej gim : )
Dzisiejszy dzień minął nawet spoko. Miałam w sumie jedną lekcje, kochaną religię ♥ Największe odpały są właśnie na niej. Potem konkurs przedmiotowy.... z polskiego. Dla oceny cząstkowej warto się pomęczyć nad tym złem. Po konkursie jechaliśmy całą klasą do centrum miasta na "żywe" szachy xd Wszyscy spali ale czego się nie robi aby nie mieć lekcji ? ;p
W mojej parafii przygotowujemy się do bierzmowania aż przez trzy lata, masakra -.- Dziś właśnie obyło się spotkanie dla bierzmowanych trzecich klas. Wszystko było by dobrze jakby nie powtarzanie jedno zwrotkowej piosenki przez chyba dwadzieścia razy... Również na koniec otrzymaliśmy "Katechizm Bierzmowanych" tyko 193 pytania do Wielkanocy ;] Pryszcz co nie ?
Na razie tyle ponieważ zaczyna się mój serial na TVN, "Lekarze" ♥ 
Jutro próbne z wosu, historii i z polskiego. Trzymajcie kciuki.
Kololowych ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz