wtorek, 13 listopada 2012

Pozytywny dzień

Wszyscy mówią : O nie egzaminy próbne ! A dziś sobie tak już po pierwszym dniu myśle że wcale się tym nie stresuje aż tak. Właśnie weszłam na stronke CKE i sprawdziłam odpowiedzi do zadań zamkniętych. Z polskiego 18/20 a z wosu i historii wychodzi mi jakieś 21/33. No bad : D Jutro czeka nas reszta poza językiem obcym, na niego musimy poczekać aż do czwartku ;] Życzę powodzenia.
Dziś na wolontariacie było świetnie ! Dzieciaki grzecznie się bawiły a my - gimnazjaliści - szaleliśmy troche ;p
Hm, moje przemyślenia na dziś. 
Brakuje mi coraz bardziej i bardziej tego co było kiedyś. Tego "kogoś" który czeka tylko na Ciebie bo jesteś dla niego kimś ważnym. Może jest taki jeden, szczególny kumpel, którego darzę czymś więcej ale on nie docenia tego. No cóż, życie nauczyło mnie że nie może być kolorowo. Zawsze coś się musi zepsuć, ale gdy przechodzi koło mnie, rozmawia ze mną to czuję się jak w siódmym niebie.
Ehh, lajf is brutal niestety. 
Lecem pisać list na angielski, bo nasz kochany jakże dyrektor nie może nas zwolnić z pierwszej i ostatniej lekcji tylko po egzaminach musimy jeszcze gnić w szkole.

Moja ulubiona fotka z wakacji ^ ^
Jeszcze w starych okularach ;p

Dobrej nocki ;p
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz