niedziela, 25 listopada 2012

Wielkie przepraszam xD

Po Pierwsze przepraszam za nie dodawanie postów ale nie było by w nich nic ciekawego tylko rozgoryczona nastolatka, która szuka miłości. Lepiej nie pisać o tym xD Po tych paru dniach doszłam do wniosku że już nie będę szukać na razie, bo mam tego dość. Będę żyć spontanicznie ale czasem myśląc. Takim spontanem spotkam się chyba z moim byłym aby :wręczył" mi nagrody za zaległe zakłady które wygrałam ;p Nie wiem czy to dobry pomysł ale kij. Mam już dość serdecznie szablonowego życia ; ]
Jutro mnie czeka sprawdzian z fizyki.. Oh no.. Nawet nie wiem z czego xd No cóż może 3 będzie xd
Ciesze się na to spotkanie z nim. Dawno się nie widzieliśmy. Nie chcę z nim już być. Nie kocham go, ale kumplować mogę bo z nim zawsze było śmiesznie xd Teraz lece odsypiać sobote bo nocowała u mnie Martyna ;p Dobranoc ;p 


Pozdrowienia
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz