piątek, 16 listopada 2012

Fridaaay ! ♥

Uwielbiam piątki ;p Zawsze musi się dziać coś ciekawego, bo wszyscy nakręcają się na weekend. Mój weekend zapowiada się świetnie gorzej z realizacją ale ciii.. Dziś już miło było. Spacerek z przyjaciółmi dobrze robi człowiekowi. Dzięki wam - Przemo i Jasiek - dzisiejszy piątek stał się udany ; ] Jutro zapowiada się ciężki ranek. Sprzątanie całego domu jeśli mam zamiar nocować u Jaśka( moja przyjaciółka, Patrycja xd) a o 9 muszę się udać na świetlicę, bo razem z Olą prowadzimy zajęcia. Trzymajcie kciuki ;p Dzisiejsze lekcje przekraczały jakiekolwiek granice xD Ten angielski, ta matma i ach muzyka. Schizowe teksty oraz lamy rządzą ! Przez mojego przyjaciela Kamila prześladuje mnie piosenka ! Jeśli ktoś ma ochotę niech posłucha ;pp  http://www.youtube.com/watch?v=dNej0Nonlw0  Dlaczego ludzie czasem uśmiechają się do monitora ? Tak, są dziwni ;p Sama tak często robię ; ] Eh, no to tyle ;p Modle się żeby mój tata sie zgodził na nocke u Jaśka bo jak sie zgodzi to będzie zajefajnie ! Uważajcie jak w nocy po mieście będą sie kręcić dzieci na haju ;p

Buziaki dla moich lam ;p
`Ciurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz