poniedziałek, 19 listopada 2012

Zakupy ^ ^

W szkole jak w szkole jakoś zleciało ;p A potem pojechaliśmy do Czeladzi z rodzicami do centrum handlowego M1. Kupiłam sobie upatrzoną bluze z logo batmana ^ ^ Nadplanową rzeczą był sweterek w kolorach takich jak miał Freddy Krueger z horroru "Koszmar z ulicy Wiązów" polecam ;p I buty takie jak chciałam zakupiła mi meine mama. A mein tata kupił mi już prezent na mikołaja xd Słuchawki Skullcandy rasta - takie jak chciałam od dwóch lat ! Jeeej ; ] Ciesze się tak jak dostałam sterowane na pilota autko pod choinkę gdy miałam 8 lat ;p
Jutro czeka mnie konkurs z anglika. Pójdzie gładko chyba xd
Teraz wstawię fotki zakupów i lece oglądać Lekarzy ♥
Wymarzone słuchawki .
Buty na koturnie ^ ^
+ 8 cm do mojego zwrostu ;p
Sweterek freddiego ;p
Batman forever !

Sorki za jakość zdjęć ale nie chciało mi się aparatu szukać więc wykorzystałam telefon ;p 

Pozdrowienia !
`Ciurka.

1 komentarz: