czwartek, 31 stycznia 2013

Maybe more?

Więcej, więcej, więcej. Dorośli ludzie - powariowaliście do reszty ?!
W szkole coraz więcej. Wymyślenie nieszczęśliwego numerka przez panią od Matmy.. Milion kartkówek, fochy nauczycieli. To oczywiście mało. Jeszcze wy rodzice dokładacie swoje dwa grosze.
Tyle z epizodu co mi na sercu siedzi.
W szkole a nawet spoko. Sprawdzian z lektury był naprawdę wspaniałomyślnie ułożony przez naszą kochaną panią :) Oglądaliśmy film "Yuma". Świetny ! :)
Dziś po raz pierwszy praktycznie nie słuchałam muzyki ! Szok ;pp
Idę romansować z chemią. Jutro biologia, ciekawe co ta pani wymyśli. Ale o godzinie 13 30 bd najszczęśliwszą osobą na ziemi ! Weekend ! Po długim czasie tak na niego czekałam ! :)


^ ^ 

Baju
`Ciurka.

2 komentarze:

  1. No nareszcie weekend. Jutro przypał w simsy ♥ Dziękuję, że jesteś i znosisz moje humorki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Też coraz częściej mam wrażenie, że tym wszystkim ludziom coś odbiło i głównie mam tu na myśli szkołę...

    OdpowiedzUsuń