wtorek, 15 stycznia 2013

Yeah bitches !

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;D
W końcu po raz pierwszy nie mam 3 z geografii ^ ^
Jestem z siebie dumna ^ ^
W szkole spoko, dużo śmiechu, przypałów ^ ^
Katecheta puszczał nam religijny rap...
Nie mam nic do piosenek o Bogu ani do samego Boga ale żeby katecheta puszczał nam takie piosenki...
Byłam dziś na wolontariacie, jak zwykle świetnie ! Wspaniała atmosfera.
Jutro wf... Jak dyro nie da mi z tych głupich zaliczeń 5 to masakra.

"Żyje cicho krwawiąc,
Krwawiąc cicho żyję"



Wolf ♥


Jak można kochać kogoś, kogo się nie zna?
Jak można o nim śnić?
Wyobrażać sobie go i mnie?
A najlepsze w tym wszystkim jest to że go nigdy nie spotkam.


Pozdrowienia
`Ciurka.

1 komentarz:

  1. Jutrzejsze wf to będzie porażka. Mam dość jak on się patrzy na mnie jak to zdaję. Wilk śliczny, a co do tego pod gifem. No widocznie można. Nie sądź, że nigdy go nie spotkasz,bo spotkasz.

    OdpowiedzUsuń