niedziela, 6 stycznia 2013

Śnieg ^ ^

Wychodząc z kościoła zobaczyłam jak pada śnieg, w sumie nic dziwnego bo mamy zime, ale poczułam się przez chwile ogarnięta szczęściem dlatego bo go zobaczyłam. Tak jakbym miała 5 lat. :) Zauważyłam, że  od początku roku, zwracam uwagę na "małe rzeczy" i się z nich cieszę. To dobrze. Może coś się w końcu zmieni w moim życiu ?
Nie zdałam pytań, bo ks. musiał przygotować "trzech królów" na msze dla dzieci, będę zdawać we czwartek. Zaraz muszę ogarnąć plecak.. Jutro koło filmowe ♥ Najlepsze dzieje się w autobusach ! ;p
Byłam też dziś na spotkaniu w mapecie. Było super ! Uwielbiam tych ludzi, nie których oczywiście ;p
Jutro poniedziałek.... Ale za to pierwsza lekcja to religia ! Awesome ! xD

`Tylko teraz moje życie staje sie takie szare. Zapada zmrok. Miliony myśli w głowie. Samotność, lecz iskierka radości utrzymuje moje życie w normie. Może kiedyś Cię spotkam.

Bye
`Ciurka

1 komentarz:

  1. Ja już widzę jutrzejszy przypał na śnieg ♥
    Trzymam kciuki, żeby spotkało Cię coś takiego meega dobrego w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń