środa, 2 stycznia 2013

Śpiurkać, śpiurkać, śpiurkać.

Tytuł posta przypomniał mi się z mojej ulubionej kreskówki dzieciństwa : Ed, Edd i Eddy : D
Taki tytuł ponieważ nie wyspałam się kompletnie, chodzę cały dzień jakby nie obecna w ogóle ;p
Bez tego dnia jeszcze 39 dni do ferii dla mojego województwa. W końcu znów będzie wolne ! 
W szkole było spoko, bez żadnych większych ekscesów, wydarzeń, znaczy jak zwykle moja klasa miała odpały ;p Na polskim i historii oglądaliśmy film do lektury... Nudy.. Ale co chwile było w nim jakieś zwierze jak pies, kot, ptaszek :p Oczywiście musiałam to z koleżankami głośnymi okrzykami oznajmiać klasie jakby nie wiedzieli xD  Zrobiłam te p... nienormalne, figury przestrzenne ostrosłupów. Miały być gotowe przed świętami ale oj tam, oj tam. 
Lecem teraz posłuchać piosenki która mnie bardzo wciągnęła, jeśli chcecie posłuchać : http://www.youtube.com/watch?v=Uj1AOKUPYTY oryginalna wersja 

Oby dwie mi się strasznie podobają :) 

Później spać, w końcu ! ;p 

Cya ;p 
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz