niedziela, 9 czerwca 2013

Good time :)


Bardzoo dobry weekend :)
Wyszłam w sobotę o 9 wróciłam w niedziele o 12 ;p

W sobotę był festyn przy naszej parafii :)
Bardzo udany, super atmosfera ! ;*
Wiecie czemu super atmosfera? Bo super ludzie ! :)
Kurde, kocham was ;*
Ta pizza, ping-pong, "Hej jestem Karolina i mam 6 lat" ;p
Chodzenie za ręce, pod ręce z rodziną >.<
Ahh, potem nocowanie u Lamci tak nagle xd
Lamo wyda się.. Spałaś na kupie ubrań + bredziłaś xd
Jajecznica o 23.30 ♥
Potem pobudka o 8 i znów do kościoła ;p
Ksiądz nawciągał się oranżadki przed mszą na bank xd
Po mszy szybko do domu i obiad ;p
Potem o 16 wypad w teren z najlepszymi ;> ;*
Ile razy można wchodzić do biedronki żeby się schłodzić xd ?
Wróciłam o 20 do domu i była taka mega burza.. Wiem nie macie okien pewnie dlatego piszę xd
Nie lubię burzy. Boję się jej tak minimalnie.
Pospamuje troche obrazkami i cytat ; )


"Spotkali się wcześnie rano. Nie opuszczali siebie na krok. Ona zapatrzona w Nim. On zapatrzony w innej. Cały czas się do Niego tuliła, zaczepiała, szła pod rękę. Jemu to bardzo pasowało. Bowiem traktował Ją jak najlepszą przyjaciółkę z którą znałby się wieczność. Znajomi stwierdzali że słodko ze sobą wyglądają. Oni żeby im dogryzać potwierdzali to. Ona Go tak bardzo kocha."

Baj
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz