poniedziałek, 24 czerwca 2013

I już?

Tyle nie przespanych nocy.
Niespokojne myśli.
Zawahania.
A tu nagle po wszystkim..
Czy to dobrze?
Pewnie okaże się w najbliższym czasie jak to wszystko się potoczy.
Narazie nic się nie zmieniło.

Taki wstęp ;]
Dziś byłam w szkole tylko na 2 lekcjach, potem do centrum do cargo ;p
Kiedyś uduszę Cię za to "przechodzenie po pasach" xd
Potem jechałam z Olą i Lamą gdzieś tam z panią od historii na jakiś "wykład"..
Zasnęłam ale cii Lama czuwała i mnie obudziła xD
Potem szybciutko na grilla ;p
Ministranci w życiu chyba piłek nie widzieli >.< 
Potem zagadki księdza :)
I nagle deszcz :(
To zaczęłam się zwijać do domku bo głuptak nie miał parasola więc Go odprowadziłam xd

No i tyle dziś xd
Idę spać chyba, nadal musze pare spraw przemyśleć.
Bajj
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz