środa, 12 czerwca 2013

I have a dream

Mam jedno marzenie,
czekam od lat na jego spełnienie,
niech raz po mojej stronie stanie przeznaczenie.
Taki zarys świetniej piosenki, która mnie prześladuje jakoś od 6 klasy ; )
http://www.youtube.com/watch?v=Y5AoDOAd5vE
Dzień minął jak z bicza strzelił a wszystko przez to, że wyszło słońce *.*
Nakręciliśmy filmik do apelu, masakra totalna, ale wyszedł nawet w miare na samym końcu ;]
Potem o 16 poszliśmy na pole bandą razem ze znajomym z Anglii (chodził z nami do podstawówki ale potem wyjechał). Śmiesznie było ;p
Szczególnie jak przeżyłam zawał gdy prawie wpadłam w kałuże/błoto w szpagacie >.< 
W końcu mam upragnione frugo ze szklanką ^ ^
Frugo zostało wypite już ;p
Samopoczucie kijowe.
Potrzebuje tego czegoś, jak nigdy dotąd. I to głupie wrażenie że może się nie udać.
Wrrr.
Pospamuje obrazkami i cytat dodam  ; )

























"Dzień rozpoczęli od  spontanicznego spotkania. Znów tak dużo do porozmawiania a tak mało czasu. Nie chciała Go opuścić. Mogła jechać za Nim na koniec świata."

Baj
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz