wtorek, 18 czerwca 2013

Waiting.

Zaspałam !
Nie chało mi się wstać na ten budzik, tak dobrze mi się spało..
Biegiem na autobus - zdążyłam.
Szkoła minęła szybko.
Po szkole do Centrum z Lamą i Karoliną po prezent dla Oli - tak kupiłyśmy ale dowiesz się w sobotę co :p
Wpadłam do domu i odrazu pod prysznic xd
Nie miałam wielkich planów jakiś na dziś ale Ola wpadła do mnie :)
Było świetnie !
Te nagrania na isingu >.<
Truskafkii xd
Gorąc gorąc i jeszcze raz gorąc !
Co do tytułu.. Nie zostało mi nic oprócz czekania..
Dziś dodam cytat i pare obrazków..




"Cały dzień czekała na jakikolwiek znak życia od Niego. Bardzo się martwiła o głuptaka. Późna godzina, a tu wiadomość na GG - jestem, wszystko w porządku, nie martw się ;* - aż żyć się zachciało choć odpływała już powoli w krainę snu."

Bajj
`Ciurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz